Saturday, November 25, 2006

Eu mereço, bolas!

Antes de mais, estou contente por não me ter esquecido da vírgula no título deste post.

Disto isto, deixem-me também afirmar que, neste preciso momento, estou a precisar de um pouco de ânimo.

Pois bem... fui à minha procura no Google:

Perl Luminary: cog/Jose Castro

The talks [...] were mostly background noise. cog's talk on obfuscation and golfing was a riot, though.

I missed Cog's apparently-brilliant talk on obfuscation

José Alves de Castro made an enthusiastic sales pitch for YAPC::Europe [...] He also presented a very entertaining talk [...]

Jose has a natural humourous side that is almost English in it's delivery. He's going to be a hard act to follow [...]

Many thanks to José, Alberto, Magda and all the other organisers for the best YAPC::Europe yet!

a very funny introduction by Jose Castro

From this lighthearted beginning, José proceeded to give a hilarious presentation [...]

José Castro, the perl hacker, golfer and standup comedian [...]

Famed comedian José Castro returns to the limelight [...]

Larry Wall was amusing, as was José Castro and a number of other speakers.

[..] very fun.

José Castro (cog)'s Acme presentation was great [...]

Lightning talks were full of interesting ones. cog's "I have a dream" one was great [...]

Se juntarmos a isto os mails e afins...

...pronto, já me sinto melhor :-)

Para a semana vou a Austrália. Submeti três talks para a OSDC, e todas elas foram aceites. Sempre na sala principal, e tudo no primeiro dia!

Adicionalmente, e de entre as 57 talks na conferência, o Linux User Group of Victoria escolheu 3 delas e convidou os oradores das mesmas a falar num evento seu, no dia antes da OSDC...

Uma delas é minha :-)